FAQ

Walentynki na ELCE – 14 luty 2017.

1) Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety dostępne są TYLKO I WYŁĄCZNIE na stronie www.bilety.parkslaski.pl . Jeśli na stronie już nie ma dostępnych biletów, to znaczy, że już zostały wyprzedane

2) Czy może mi Pani/Pan zarezerwować bilet?

Nie prowadzimy rezerwacji biletów. Bilety dostępne są TYLKO I WYŁĄCZNIE na stronie www.bilety.parkslaski.pl . Jeśli na stronie już nie ma dostępnych biletów, to znaczy, że już zostały wyprzedane.

3) Kiedy odbywają się przejazdy i ile trwa przejazd?

Przejazdy realizowane są 14 lutego 2017r. w godzinach 14:00 – 22:00. Rezerwacja obowiązuje na konkretną godzinę i minutę przejazdu wybraną podczas zamówienia. Przejazd trwa około 45 minut.

4) Ile kosztuje przejazd? I co jest w cenie?

Koszt przejazdu wynosi 100 zł od pary

W cenie biletu uczestnicy otrzymają następujące świadczenia:

  • przejazd dla 2 osób w obie strony gondolką
  • 2 kubki gorącej czekolady
  • 2 czekoladowe muffinki
  • różę dla partnerki
  • krótką sesję zdjęciową wraz z natychmiastowym wydrukiem zdjęć w fotobudce
  • czekoladki

5) Jestem osobą homoseksualną, czy mogę skorzystać z akcji?

Tak, akcja „Walentynki na Elce” dostępna jest dla wszystkich bez względu na płeć, rasę, wyznanie, poglądy polityczne czy orientację seksualną.

6) Gdzie jest start? Czy mogę wsiąść/wysiąść na innej stacji?

Ruszamy ze stacji STADION ŚLĄSKI i na tą stację też wracamy. Nie ma możliwości wysiadania i wsiadania na innej stacji.

7) Wygrałem bilet w gazecie/ radiu/telewizji/internecie i co mam zrobić?

Zabrać ze sobą potwierdzenie wygranej i przyjść 15 minut wcześniej przed planowanym przejazdem.

8) Jestem niepełnosprawny i chciałbym się przejechać.

Kolejka ELKA dostosowana jest do osób niepełnosprawnych, jak najbardziej zapraszamy.

9) Czy jeśli nie chcę dodatków z pakietu tylko sam przejazd, to będzie taniej? Czy są bilety ulgowe? Czy obowiązuje Karta Dużej Rodziny lub inny system rabatowy/ulgowy? Czy mogę zamienić poszczególne elementy pakietu na coś innego?

Nie, bilety sprzedawane są z pełnym pakietem, bez możliwości wymiany poszczególnych elementów pakietu. Nie ma biletów ulgowych. Nie obowiązuje żaden system rabatowy i ulg rodzinnych.

10) Czy mogę przyjść z mężem/żoną i dzieckiem? Czy można przyjść w 3 i więcej osób?

Pakiet obejmuje świadczenia  dla 2 osób. Można zabrać ze sobą dziecko do lat 3 bez dodatkowych opłat, jednak otrzymają Państwo dodatki tylko dla 2 osób.

11) Kupiłam/em bilet na konkretną godzinę, czy mogę przyjść o której chcę?

Nie, nie ma takiej możliwości. Bilet ważny jest na konkretną datę i godzinę na którą został zakupiony. Jeśli kupiliśmy bilet na powiedzmy 16:36, to planowo o tej godzinie wsiadamy do gondolki. Osoby spóźnione tracą możliwość przejazdu. Dlatego apelujemy, by być na stacji MINIMUM 15 minut przed odjazdem. To tak jak z samolotem, czy pociągiem. Odjeżdża o określonej godzinie, jak się spóźnimy to nikt go nie jest w stanie zatrzymać, czy przywrócić na peron.

12) Kupiłam/em bilet na stronie, jak go odebrać?

Biletem jest mail potwierdzający zakup biletu, który otrzymają Państwo po dokonaniu płatności. Należy go wydrukować lub pokazać w telefonie/tablecie etc. Nie ma i nigdy nie było biletów w formie papierowej.

13) Mam bilet, którędy wjechać do Parku?
Wjeżdżamy od strony CH AKS w Chorzowie, parkujemy na stałych miejscach parkingowych w Parku Śląskim. Uwaga! Miejsca parkingowe w Parku Śląskim są płatne. Pełny cennik dostępny jest na stronie www.parkslaski.pl . Zakup biletu na Walentynki na Elce NIE ZWALNIA z obowiązku uiszczenia opłaty parkingowej.

14) Mam Bilet do Parku Śląskiego, czy mogę się przejechać w ramach tego biletu?
Bilet do Parku Śląskiego nie obejmuje akcji specjalnych, a Walentynki na Elce są akcją specjalną.
Bilet do Parku Śląskiego obowiązuje tylko w roku wydania. W 2017 roku nie zostały jeszcze wydane Bilety do Parku Śląskiego, w związku z czym nie ma możliwości skorzystania z przejazdu w jego ramach.

15) Czy mogę jechać z psem/kotem bądź innym zwierzęciem?
Regulamin Kolejki Linowej Elka zabrania przewozu zwierząt, za wyjątkiem psich przewodników osób niewidomych.

16) Jakie formy płatności są dostępne?
Jedyną dostępną formą płatności jest bramka płatności PayU. W przypadku nie dokonania płatności w ciągu 45 minut zamówienie zostaje anulowane.

Wszystkie pozostałe pytania prosimy kierować na adres mailowy sklep@parkslaski.pl lub na chat/formularz kontaktowy znajdujący się w prawym dolnym rogu ekranu.

 

Park Śląski

Adres Aleja Różana 2
41-501 Chorzów, Polska
Strona www / Email
parkslaski.pl
park@parkslaski.pl

Instytucja prowadząca serwis bilety.parkslaski.pl

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.
Aleja Różana 2
41 – 501 Chorzów
Wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000169777.
NIP: 627-001-21-63, REGON: 000150194.
Kapitał zakładowy w wysokości: 75.846.260,00 zł.